DSS Market Plazak Digitalizazioari Laguntzeko Proiektu Publiko Onenaren saria jaso du

Hiriko merkataritza-sektorea digitalizatzen laguntzeagatik

Inprimatu
Whatsapp ikonoa

DSS Market Plaza online zerbitzuen eta salmentaren plataforma digitalak Digitalizazioari Laguntzeko Proiektu Publiko Onenaren saria jaso du D+I Innovation Awards 2021 sarien lehen edizioan, hiriko merkataritza-sektorea digitalizatzen egindako ekarpenagatik.

Marisol Garmendia Ekonomia Bultzatzeko zinegotziak jaso zuen saria Madrilgo Tapizen Errege fabrikan abenduaren 2an egin zen Gala D+I Innovation Awards 2021 sarian, eta adierazi zuenez, "harro egoteko modukoa da sari hau jasotzea, bide zuzenean gaudela adierazten baitu. Donostiako Udaletik tokiko merkataritza digitalizatzen laguntzeko estrategia bat garatzen ari gara; izan ere, gure ustez, sektore hori funtsezkoa da hiriarentzat, eta lehiakortasuna handitzeko tresnak eskaini behar zaizkio. DSS Market Plaza plataforma martxan jarri dugun tresna bat da, eta gure saltokiek etengabeko laguntza izan dezakete, prestakuntzan zein euskarri teknikoan, produktuak saltzeko. Hiriko saltokiek barneratu dute etorkizunean online salmentak izango direla, eta gure plataformak segurtasuna ematen die horretarako "

DSS Market Plaza


DSS Market Plazak joan den ekainean ireki zituen bere ate birtualak, Donostiako merkataritzaren atari handi gisa. Gaur egun, sektore guztietako ia berreun saltokik parte hartzen dute, eta mota guztietako produktuen katalogo osoa eskaintzen dute: moda, edertasuna, kirola, osasuna eta abar. Proiektuak Donostia Sustapenak jarri du abian, eta etengabeko laguntza eskaintzen die hiriko saltokiei digitalizazio-prozesuan. Prestakuntzaren eta euskarri teknikoaren ikuspegitik.

Plataforma propioa garatzea erabaki zen, tokiko merkataritza-sarearen beharren eta ezaugarrien arabera molda daitekeena. "Hau da, ez dugu txantiloirik erabili, software propioa garatu dugu sektorearen nortasunera egokitzeko", adierazi du Donostiako zinegotziak.
  • Gaur egun, 185 saltoki daude modu iraunkorrean atxikita, eta kopuru hori handitu egiten da unean uneko kanpainetan. Donostiako txikizkako saltokien % 7 dira.
  • 3.800 produktu daude salgai, eta Moda, Opariak eta Edertasuna eta Osasuna dira produktu gehien eskaintzen dituztenak, plataformaren ia % 70, nahiz eta salmentetan Elikadura, Edertasuna eta Osasuna eta Opariak dira aipagarrienak, 2.000 produktu baino gehiago saldu direlarik.
  • 2.500 pertsona atxiki dira. Salmenten % 69 saltokian jasotzen dira, eta ia 400 etxera bidali dira.
  • Salmenten bolumenari dagokionez, plataformak ia 62.000 euro sortu ditu.

Erlazionatutako dokumentuak

2021/12/03-an argitaratua