- Merkataritza
- Emanda
Joan-etorri turistiko handiko tokietan merkataritza-jarduera indartzeko estrategia
Gure Parte Zaharra hobetzea, hutsik dauden lokalak merkatura ateraz eta hobekuntza digitalak sustatuz. Herritarrek, bisitariek eta merkataritza-sektoreko eragileek etekin ona aterako diete Donostia hobetzen duten inbertsio horiei.
- Inbertsio batzuk egitea kaleetan, Parte Zaharra eta merkataritza-ardatz traktoreak dotoretzeko.
- Merkataritza-sektorea digitalizatzea, tresna digitalen erabilera bizkortuta eta hutsik dauden lokalak merkatura ateratzen laguntzeko web-tresna bat sortuta.
- Iraunkortasunaren eta ekonomia zirkularraren eremuan, sentsibilizazio-ekintza batzuk planteatzen dira saltokiak iraunkortasunaren bidetik joan daitezen.
- Hizkuntza batzuk ikasteko prestakuntza saioak; ingelesa eta frantsesa, batez ere.
