Mugikortasun murriztua duten pertsonentzako 353 aparkalekuetan sentsoreak jarri dira
Informazioa denbora errealean kontsultatu ahal izango da udalaren webgunean
Donostiako Udalak TAO eremuan mugikortasun murriztua duten pertsonentzako aparkalekuak (PMR plazak) sentsorizatzeko eta monitorizatzeko sistema bat jarri du martxan. Horrela,
plaza horien erabiltzaileek denbora errealean jakin ahal izango dute mugikorraren bidez erreserbatutako 353 espazio horien okupazioa, haietara joan aurretik.
Proiektu honen helburua da mugitzeko zailtasun gehien duten pertsonei aparkatzeko aukera erraztea, aparkaleku erreserbatua aurkitzeko aukera gehien duten eremuak hautematen lagunduz eta, horrela, bilaketa-trafikoak murriztea ahalbidetuz, kutsadura txikiagoa eraginez.
Sistema horri esker, plaza horien okupazioa jakin daiteke uneoro; izan ere, ibilgailu baten presentzia detektatzeko aukera ematen duten sentsoreak instalatu dira zoladuran, eta datuak zentralizatzen eta denbora errealean argitaratzen dira Donostia Transport eta elParking aplikazioetan, bai eta udalaren webgunean ere.
Donostia, Smart City modeloa duen lehen hiri handia
Horrela, Donostiako Udala da herritarrei zerbitzu hori eskaintzen dien estatuko lehen hiri handia. Gainera, Udalak urteak daramatza zerbitzu hori mugikortasun jasangarriaren eta arduratsuaren erreferente bihurtzeko ezartzen, eta irisgarritasun arazoak dituzten pertsonei egokitzen die mugikortasuna, adibidez, egokitutako saltzaileen bidez.
Sentsoreak instalatzeko eta sistema mantentzeko lanak
Estacionamientos y Servicios (EYSA) enpresarekin batera egin dira, hirian TAO kudeatzeko zerbitzuaren esleipenduna baita, eta datuak zentralizatzeko aplikazioa
Urbiotica enpresari dagokio.
Eduardo Chillida pasealekua
Sistema hori bera ezarri zen duela bi urte Eduardo Chillida pasealekuan (4-1 sektorea). Bertan, gunearen 126 aparkalekuak sentsorizatu ziren (119 TAO plaza eta 7 PMR plaza), sarbidean kokatutako informazio panel baten bidez libre dauden edo ez ezagutarazi ahal izateko. Panel horretan, PMR plazak ere zehazten dira. Sistema horri esker, trafikoa Igeldoko pasealekurantz bideratu daiteke plaza guztiak beteta daudenean, eta auto-pilaketak eta aparkalekua bilatzeko beharrezkoak ez diren ibilbideak saihesten dira.
2024/02/08-an argitaratua